Будівництво причалу №8 відбувається з використанням інноваційних технологій

  • HBU
  • Новини
  • Будівництво причалу №8 відбувається з використанням інноваційних технологій

Виконання робіт при будівництві причалу №8 у Миколаївському морському порту йде повним ходом. На кожному етапі будівництва «ГідроБуд Україна» впроваджує інноваційні технології, кожна з яких поліпшує експлуатаційні характеристики об’єкту.

Причал №8 запроектований у вигляді больверка з лицьової стінкою з металевого шпунта PU-32 довжиною 24,0 м, заанкерованного в одному рівні за анкерну стінку з металевого шпунта PU-32 довжиною 15,0 м. Анкеровка лицьової стінки виконується анкерними тягами з круглої сталі виробництва ArcelorMittal з кроком 2,4 м. Лицьова і тилова стінки обладнані розподільними поясами з двох швелерів.

Основою підкранових колій з колією 10,5 м служать палі з металевих труб Ø 820 х 12 мм, кроком 2,4 м. Довжина паль кордонного ряду 24,0 м, паль тилового ряду – 19,5 м.

На початок березня виконано:

  1. Занурення паль з металевих труб 820х12мм:
    Кордонний ряд (довжина 24м) – занурено 38 шт.
    Тиловий ряд (довжина 19,5м) – занурено 29 шт.
  2. Занурення шпунта PU32 в анкерну стінку (довжина 15м):
    На даний час занурено 110 шт.
  3. Занурення шпунта PU32 в лицьову стінку (довжина 24 м):
    На даний час занурено 367 шт.;
  4. Антикорозійний захист металевих конструкцій:
    Проектом передбачено антикорозійний захист металевих виробів больверка
    покриттям PIKOLTAR SS в один шар товщиною 500 мкм. На даний час виконано 6055 м2 антикорозійного захисту металевих конструкцій.
  5. Виготовлення розподільчої балки:
    Виконуються роботи по виготовленню розподільчих балок, – виготовлено 100 м. п.

Наведені технічні характеристики свідчать про те, що компанія «ГідроБуд Україна» використовує сучасні матеріали і технології, які гарантують довговічність і надійність споруди.

Вернуться назад